Erepenning wethouders Laura Hoogstraten en Wouter Catsburg
De wethouders Wouter Catsburg (ChristenUnie-SGP) en Laura Hoogstraten (GroenLinks) namen donderdag in het gemeentehuis samen afscheid van de politiek en van de inwoners van Zeist. Ze wilden niet terugkeren in een nieuwe college...
...van B en W, en ze nemen ook geen zitting in de nieuwe gemeenteraad. Burgemeester Langenacker bedankte ze voor hun inzet.
{if locatie} {/if}
